FilmFun

FilmFun

Mit várok tőle? : Godzilla x Kong: Az új birodalom

2024. március 18. - CriticKrisz

A vélemény előzetes megtekintése nélkül született.

Írhatom ezt szinte minden ilyen rovatban de ebben az esetben sajnos láttam az előzetest. És nem azért sajnos mert annyira szörnyű volt hanem simán csak nem szeretem ha akármit is lelőnek nekem a filmből. Sajnos mostanában pedig az előzetesek inkábbösszefoglalók. Így kerülöm is őket mint a tüzet de a moziban nem sok választásom van. Szerencsére a Godzilla x Kong trailere nem sok mindent árul el. Ennek ellenére van véleményem arról, mit hozhat nekünk ez a film.

khongt-1_fzz8_640.jpg

Úgy érzem mindenképpen egy monumentális moziélményt. Az ilyen filmeket nagyvásznon kell megtekinteni. Még akkor is ha valószínűleg nem kapsz egy mozgóképes mérföldkövet. De szinte biztos vagyok benne, hogy rettentően szórakoztató film lesz. Én személy szerint szeretem az óriásszörnyes mozikat. Bár a régebbi Godzillát többre tartom,mint bármelyik újat ( a Minus One-t sajnos én sem láthattam, csakúgy mint itthon senki...). A 2005-ös King Kong egy korát rettentően megelőző film volt. De ezeknek ugye szinte semmi köze az Új birodalomhoz és ilyen módon az új franchise-hoz sem. De ezen belül is találni gyöngyszemet. Nem hiába egyes számban fogalmaztam. Ugyanis szerintem a Kong: Koponya-sziget egy nagyon-nagyon jó film és mindenképpen kiemelkedik ezek közül az alkotások közül. Nyilván rohadt jól néz ki de ez majdnem mindegyikről elmondható. Az viszont nem,hogy stílusa van és elképesztően jó hangulata. Na de vissza az eredeti filmünkhöz. Viszont kellett ez a kis kitekintő. Mert így tudom kontextusba helyezni mire számítok. Arra, hogy sajnos nem fogunk egy újabb Koponya-szigetet látni. Hanem inkább közelebb lesz ez az alkotás a Godzilla filmekhez. De talán megáll középen és ilyen módon a Godzilla Kong ellen szintű cuccot kapunk. Ami egyébként nem volt fájdalmas de nem is egy igazán kiemelkedő film a műfaján belül sem. Szóval szerintem egy maximálisan szórakoztató, popcorndaráló blockbustert kapunk majd és ezzel teljesen ki is elégíti majd az elvárásaimat. Ha mindezt sikerül kiegészíteni majd eszeveszett minőségi látvánnyal, ne adj isten valami extrával a történetben, akkor nagyon boldog leszek.

A film március 28-tól megtekinthető a mozikban.

 

mv5bmwi2zme0mmytm2zmzs00owy1ltg1yzctodczzgizndqwzdm2xkeyxkfqcgdeqxvymtuzmtg2odkz_v1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmfun.blog.hu/api/trackback/id/tr5018357069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása