FilmFun

FilmFun

Random review: A.I.-Mesterséges értelem

2024. április 08. - CriticKrisz

A Mesterséges értelem egy nagyon elgondolkodtató filmnek indul és az is marad végig de sokkal több is lesz egyben.

880.jpg

Ehhez rengeteget hozzáad Steven Spielberg rendezési stílusa. Amiatt az egyik kedvenc rendezőm Spielberg, hogy elképesztően élvezetes és magával ragadó módon tud átadni történeteket. Így tette ezt a Mesterséges értelem című filmmel is. Adott egy nagyon érdekes filozofikus kérdés. Mindezt pedig beleágyazza egy rettenetesen élvezhető fantasy-kalandfilmbe, aminek az első fél óra után szinte minden perce marha szórakoztató. Amellett, hogy az egész lényegi kérdés végig ott lebeg az egész fölött. Majd a végén egy szívszaggató dolog is belefért. Emellett amit még kiemelnék az az, hogy szerintem nagyon hangulatosan néz ki a film. Plusz Jude Law-t én régen nem szerettem de egyre több olyan szerepével találkozom, amivel megkedvelteti magát velem.

Szóval egy nagyon jó élmény volt ez a film. Amellett ,hogy egy nagyon komoly témát boncolgat és visz érzelmi útra.

3391_28.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://filmfun.blog.hu/api/trackback/id/tr8518375379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2024.04.09. 19:56:56

Most jöttem rá, hogy ezt a filmet én csak egyszer láttam, pedig különleges élmény volt. Emlékezetes, hogy menet közben kétszer gondoltam azt, hogy oké, most már tudom, miről fog szólni, mire számítsak a végén, de mindkétszer kiderült, hogy bizony nagyon felsültem a találgatással, mert többször is irányt váltottunk. Ez a film leírhatatlan és elmagyarázhatatlan, megindító, átöblíti az ember lelkét valami addig ismeretlennel. Hosszú, de nem unalmas. Naná, hogy ajánlom.
süti beállítások módosítása