FilmFun

FilmFun

Eszmefuttatás: Az új Oroszlánkirály film(ek)

2024. április 05. - CriticKrisz

Mivel nemrég kikerültek az első képek az új Oroszlánkirályból, ezért alkalmasnak találtam az időpontot arra, hogy leírjam a véleményem a második film érkeztéről. De méginkább az elsővel szembeni népharagról.

mv5bmjiwmje1nzc4nv5bml5banbnxkftztgwndg4ota1nzm_v1.jpg

Azt szerintem senkinek sem kell elmondani, hogy közutálat tárgya a 2019-es Oroszlánkirály feldolgozás. Az viszont új infó lehet, hogy van olyan, aki nem vélekedik teljesen úgy mint a nagy többség. Én ugyanis nem utálom az Oroszlánkirály "élőszereplős" verzióját. Felesleges volt? Igen! Pénzeszsákként tekintettek rá? Igen! Szomorú,hogy mindezt egy olyan alapanyaggal tették meg ami sokunk gyerekkorának meghatározó alkotása és élménye volt, köztük az enyémnek is? Igen! De vannak olyan dolgok amiket nem értek. Például,hogy a technikai megvalósítást kevesen ismerik el. Vagy hogy a történettel igazából nincs gond, mivel echte ugyanaz mint a mese storyja. Itt-ott kis kibővítésekkel. Persze innen megint vissza lehet kanyarodni ahhoz, hogy akkor minek. Lové. Egyértelmű. Igen itt meg ahhoz,hogy ez szomorú. Értem. Így is van. De amit végképp nem értek az az, hogy a legtöbben a fotórealisztikus megvalósítást ekézik. Jobban örültetek volna szélesen vigyorgó oroszlánoknak és grimaszoló varacskos disznónak? 

mv5bzgu4ndm4nmetmdm5ni00ngiyltllnjitmgm5mjgwntuzmjyzxkeyxkfqcgdeqxvynjg2njqwmdq_v1.jpg

Szóval nem azt mondom,hogy ez a film kifejezetten jó. Vagy azt,hogy több lettem tőle én vagy akár a filmvilág. Sőt, hót felesleges volt megcsinálni. De engem nem bánt és együtt tudok élni a létezésével. Az, hogy a második rész érkezik, kézenfekvő volt mivel sikeres lett az első. És majd pont a Disney hajt fejet és nem készít folytatást egy sikerfilmhez, aha. Bár az első képek nem túl biztatóak és a film valószínűleg már akkor el lesz temetve amikor megjelenik, engem érdekel Mufasa storyja. Hátha ki tudnak hozni belőle valami érdekeset. Én nem nagyon szoktam előzetesen úgy neki menni egy filmnek,hogy gyűlölöm úgy , hogy még egy képkockát sem láttam belőle. 

mufasa-the-lion-king.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://filmfun.blog.hu/api/trackback/id/tr3418373421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása