FilmFun

FilmFun

Vélemény: Vaskarom

2024. március 30. - CriticKrisz

A Vaskarom a Von Erich "pankrátor-család" történetét mutatja be. Mindezt elég jó kis színészekkel.

 582.webp

Ugyanis itt van Jeremy Allen White, aki főleg a Mackóval de nekem inkább a Szégyentelenekkel szerzett magának elismerést. Aztán Zac Efron, aki már rég kinőtt a High School Musical-es szépfiú szerepkörből. Itt már egy mocskosul kipattintott és nagyon hányattatott sorsú fiatalembert alakít. Egészen jól. Ahogy Allen White is hoz egy szintet. Amit ez a film megkövetelt. Ugyanis ez egy elég komoly dráma egy nagyon rossz sorsú családról. Igazából azért nem dicsértem agyon a színészeket mert annyira erős a dráma ebben a filmben, hogy valami elképesztően kimagasló alakítás kellett volna ahhoz, hogy mindez kitűnjön ebből a nyomasztó atmoszférából. Ilyen szintű játékot én nem láttam. Egyébként a családon belüli dinamikáról annyit, hogy a testvérek viszonya nagyon tetszett, viszont az apa és az ő gondolkodása de még az anya is elég problémás volt szerintem. Továbbá én még mindig nem tudom hova tenni ezt a sportot és egyszerűen nem tudom értelmezni,hogy lehet ezt ennyire komolyan venni és az emberek hogy tudnak ilyen szinten rajongani a pankrációért. A filmtől egyébként többet vártam. Maga a dráma, mint említettem erős. De ez a valós történetből adódott. A film ehhez nem sokat tesz hozzá pluszban. Vannak nagyon ügyes vágások és átvezetők, ezt azért szeretném kiemelni. 

 

Összességében a Vaskarom egy egyáltalán nem rossz film, amelynek története már önmagában egy nagyon súlyos drámát szolgáltat. Épp ez az, hogy a film azért nem kiemelkedő szerintem mert ez egyben a legnagyobb erőssége is.

vaskarom_b1-1-scaled.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmfun.blog.hu/api/trackback/id/tr5418367191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása