FilmFun

FilmFun

Random review: Robotzsaru

2024. március 25. - CriticKrisz

Igazából egyáltalán nem érdekelt ez a film. Kissé talán taszított is az,hogy elég gagyinak hittem. Aztán hallottam, hogy páran a Halálos fegyver filmekhez hasonlították. Ez a széria pedig az egyik kedvencem. Szóval adtam egy esélyt a Robotzsarunak.

robocop-i148653.jpg

Azzal kezdeném,hogy a film nem gagyi. Bár az elsőnek megjelenő robotnál azért vakartam a fejem. Szerencsére nem ezzel kellett számolni az egész film alatt. Ezután azért helyrerázódtak a dolgok. A film kifejezetten brutális és véres. Vannak benne meghökkentő jelenetek. A Robotzsaru mozgása jól el lett találva. Nagyon tetszett a személyes drámája de sajnos ez nagyon kevés időt kapott. Inkább rászánták a film nagy részét a szerintem kevésbé jól sikerült gengszteres szálra. Amúgy a film még egy nagyon erős és jó társadalomkritika is. Viszont nekem nem jött át a hangulata. Legfőképpen ezért de még sok más miatt is azt mondom: nekem egyáltalán nem volt Halálos fegyver vibe. Nem tetszett túlzottan de elvoltam vele.

mv5bzwvlyzu2zjqtzmnkmi00otc3ltkwzmytzdvjnmy4owfmzgjlxkeyxkfqcgdeqxvymtqxnzmzndi_v1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://filmfun.blog.hu/api/trackback/id/tr9118363663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása