FilmFun

FilmFun

A ház ahol a gonosz lakik

Meglepetés

2024. március 10. - CriticKrisz

Az írás spoilert tartalmazhat!

Hatalmas horrorfilm rajongó vagyok. Így szinte minden ebbe a kategóriába tartozó alkotást elmegyek megnézni moziba. Na erre nem mentem el. Történt ugyanis,hogy egy másik mozizás alkalmával belefutottam az előzetesébe. (Amúgy nem nézek előzeteseket de a moziban szinte kénytelen vagyok). Na és a trailer-nek köszönhetően az a döntés született,hogy ez nem kap mozis megtekintést ugyanis iszonyatosan gagyi filmnek tűnt. Hiba volt. 

629650_1695368416_5054.jpg

Nekem ugyanis hatalmas meglepetés volt a film. Ugye egy skandináv alkotásról beszélünk. Amiben semmi skandináv stílus nincs abból, amit sokan a vonzerejének tartanak. Viszont egy iszonyatosan para horrorfilmről beszélünk. És ez olyan szinten lepett meg,hogy még a film első fél órájában is azon tanakodtam: vajon mennyi energiába és pénzbe került volna,hogy ebben a filmben történjen valami. Aztán történik. És nem is akarmi. Olyan félelmetes jelenetek sora veszi kezdetét,hogy azt írásban átadni lehetetlen. A lény mocskosul el lett találva. A kinézete, a megjelenései és a hangja is. Számomra a legjobb egy horrorfilmben a háttérben megbújik egy alak vagy egy szempár. Ebben a filmben ilyen jelenetből is akad néhány. A helyszín az, ami a film elején át fog vinni. Mert alapból hátborzongató és rengeteg belül a sötét zug, amit kémlelsz a szemeddel. Vajon van ott valami? Plusz ami nálam mindenképpen bizonyíték arra,hogy ez a film ijesztő az az, hogy a feleségem még nagyobb horror fogyasztó mint én és konkrétan a kevés film közül ez az egyik aminél a nyakamba ugrott jajjgatva.

629650_1691060062_1669.jpg

Láttunk már minőségibb és erősebb horrort. De ilyen meglepetést keveset.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmfun.blog.hu/api/trackback/id/tr7318350099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása