FilmFun

FilmFun

Szegény párák

Ez sokkal jobban is fájhatott volna

2024. március 10. - CriticKrisz

Az írás spoilert tartalmazhat!

Kicsit fázva álltam neki ennek a filmnek. A story érdekelt. Még ha tudtam is,hogy nem egy echte Frankenstein story fogok kapni. Hát ez tényleg nem az volt de még csak egyáltalán nem is mindennapi. Amit Lanthimos nevéből azért már lehetett sejteni. Ehhez képest viszont szerintem teljesen emészthető a film. Nyilván azért engedni kell a határokon magadban de ez is a célja. Emellett teljesen nézeti magát. A story egyébként érdekes és fenntartja a figyelmet. Helyenként még a humor is megjelenik a maga groteszk módján és működik is. Számomra túl sok volt a szexszel hasonlatként dolgozó jelenet. Kissé a rendező saját örömforrását láttam ebben megjelenni. A fekete-fehér jelenetek váltakozása jól működött. A színészi játéknál mindenki Emma Stone-t dicséri. Részben értem, részben viszont túlzásnak érzem. Szerintem sok helyen túljátszotta. Akármennyire is fura egy ilyen filmnél ezt mondani. Nálam Willem Dafoe vitte a pálmát a színészek közül.

poor-things-022_054_poorthings_ov_v30464704_fp_dpo_prohq_uhd-sdr_24_eng-166_eng-5120_a_ops9z8mjw_tiff53_rgb_custom-988e377965f3950b204a06715c4d2e3f12a8fb1f-s1100-c50.jpg

Nem mindenkinek fog lemenni ez a film de még mindig az emészthetőbbek közé tartozik az ilyesfajta alkotások között.

mv5bngiyywmznjktnde3mc00ywqylweymmetn2zmnzzhzdk3ngjlxkeyxkfqcgdeqxvymtuzmtg2odkz_v1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://filmfun.blog.hu/api/trackback/id/tr9718350097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása